Mitään sopimusta ei ole kirjoitettu.

Synnyt, kuolet, näihin asioihin sinulla ei ole edes kusiaisen oikeuksia
päättää omasta elämästään, ja harvemmin kuolemastakaan. Et valitse syntymääsi ja suureksi osin et myös kuolemaasikaan.
 
Maailma makaa näin
eräänä päivänä täälläkin vallitsenee Sharia-lakia
 
Vihaan natseja. Löin yläasteella koulun ruokalassa erästä natsia. Väärin, koska aloitin tappelun. Myöhemmin hän esitti muutaman virheen kasvojeni olemuksessa ja mittasuhteissa. Tutkin asiaa, mittasin pop- ja elokuvatähtien kasvojen piirteitä. Juu, en ollut komea, lähempänä rumaa. Murrosiän loppupuolella ehkä kasvoni muuttuivat vähän. Sain suosiota koulussa ja baareissa. Vuosia myöhemmin viikonloppuna paikalliseen yökerhoon jonottaessani kaksi naista lähestyi minua, toinen kysyi että olenko malli, olenko ollut jossain kuvissa. No, en ollut. Ja malliksi olin lyhyt, olin 178 pitkä. Seuraavana päivänä sain myös positiivista kommenttia ulkonäöstäni. Oliko kesärusketuksella vaikutusta asiaan? On niitä muitakin kommentteja tullut, eri asia on sitten se mikä on vain poliittista korrektiutta, mielistelyä, liioittelua. No, siitä on yli 20 vuotta ja maanikon nostalgiaa menneistä. Otan  lääkkeeni, jotka vanhentanevat kasvojani. Kuin kerros juustoa olisi sulanut naamaani, olen entisen itseni parodia, noin ulkoisesti. Mutta ulkonäkö on lopulta sivuseikka. Mutta, on totta, että haavat jotka sain peruskoulussa, olin ruma ankanpoikanen, tuntuvat joskus näinä päivinäkin. No, ensimmäisen maailman ongelmia joka tapauksessa. Näytän nykyään aika karulta, en ole enää nuoruuden siloposki, linnakundiksi on luultu. Pubiruusulta saatan näyttää, treenaukseni ei ehkä riitä kompensoimaan tilannetta.
 
Antinatalismin ääni ei kuulu edes niin&näin -lehdessä
Ehkä sitten joskus vuonna 2040.
 
Geenin loputon liike, jotkut ovat homoja, jotkut valitsevat itsekastroinnin, kuten minä.
Suurin osa hankkii vähintään sen 1,4 lasta. Tai muslimit ja lestadiolaiset hyperisti enemmän.
 
Suomi-iskelmä on tällä nimenomaisella hetkellä eskapismini rakkain muoto. Salilla kävin tänään. Alan lähestyä leikkausta edeltävää lihasvoimaa - ja massaa. Ja potku nousee jo mittaiseni miehen pään korkeudelle. Gripperikin on kehittynyt. Urheilu, se on minulle tuskan ja nautinnon lähde, valitsemani elämäntapa.