Päivän mietelause "Only last night I found myself lost
By the station called King's Cross" (PSB, King´s Cross)


Kolme henkilökohtaisesti koskettavaa biisiä:


...Nyt aika pysähtynyt on, ja katson kuutamoon
Kaikki seisoo, nyt mä miehen kylkiluuta oon
Mä olen loputon yö, mä olen kirjallisuus,
Mä oon jeesuslapsi ilman maariaa
Mä olen aikojen työ, mä olen raamattu uus
Laulan yöhön kuutta uutta aariaa
En pelkää historiaa, mä olen hautausmaa...
(Hector - Olen hautausmaa)


...Its on the front page of the papers
This is their hour of need
Where´s a policeman when you need one
To blame the colour tv?...
(Pet Shop Boys - Suburbia)


...Only last night I found myself lost
By the station called King's Cross
Dead and wounded on either side
You know it's only a matter of time
I've been good and I've been bad
I've been guilty of hanging around...
(Pet Shop Boys - Kings´s Cross)