Rakuten TV on alkanut näyttämään Kaurismäen veljesten, Akin ja Mikan, elokuvia. Arvottomat, Valehtelija, Klaani, Rikos ja rangaistus, Hamlet liikemaailmassa, Laitakaupungin valot ynnä muita. Tämä on todella ilahduttava kulttuuriteko. Arvottomat on kaikkien aikojen leffasuosikkini suomalaisista elokuvista ja ehkä jopa koko maailman elokuvista, vaikka sinne on kyllä tunkua monelta suunnalta. Osaan sen lähes ulkoa. Elokuva oli juuri alkanut, kun aamulla nousin hyvin nukutun yön jälkeen. Keitin pannullisen kahvia ja katsoin Arvottomat loppuun. Sen jälkeen olikin aika seurata yön UFC-matseja.
 
Tarkoitus oli mennä iltapäivällä thainyrkkeilytreeneihin, mutta ne oli peruttu. Kävin kaupassa ja tein kotonani pari maastavetosarjaa. Romanialaista mavea muutama toisto ja suorin jaloin maastavetoa pitempi sarja pienemmällä painolla. Siinä kaikki. Menen huomenna luultavasti tekemään harjoitukseni loppuun salille. Punttitreenini on nykyään ylläpitävää.
 
Etsin äsken vaatevarastostani mielestäni hienoa Charles Bukowski -T-paitaani, mutta en löytänyt sitä. Hukassa on. Kohta korkkaan alkoholittoman Heineken-oluen ja jatkan päivällä aloittamaani elokuvaa nimeltä Rööperi. Eli sellainen sunnuntaikatsaus.